Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

blog je boha pustý blábol

0 0
možnosti
Foto

Jiří, když uvážíte, že nezanedbatelné procento novorozenců je nejspíš zaměněno v porodnicích, jistota, že vaši blízcí jsou opravdu pokrevní příbuzní, se ještě sníží. Takže ani ten, jehož žena je věřící katolička, dbalá příkazu "nesesmilníš", nemůže mít jistotu, že nevychovává kukaččí mládě.

P.S. Zasloužíte pochvalu, že se to tentokrát obešlo bez STB a Putina.

3 0
možnosti
AH

A69l45e10s 16H52r65y29c

6. 9. 2016 8:12

Konec srandy už se začlo mazat:-/

2 0
možnosti
Foto

Milý, zlatý, pokud si chceš dělat legraci z něčího pohřbu, tak tě potkají i horší věci než smazání.

Třeba takové jádro třešně do nosánku.

0 0
možnosti
Foto

To s tím jménem mne něco připomnělo. My jsme v rodině samý ženský. Takže jsme vlastně všechny opravdově svoje (Mater certa is, pater incertus.)

Když jsme nedávno chtěly navštívit rodiště našeho dědy, tak jsem objednávala hotel s tím, že tam pojede celá naše rodina, že chceme být ubytovány společně, že máme k tomu místu vztah. Při objednávce přes internet požadoval majitel hotelu výčet našich jmen. Tak jsem mu to začla vyjmenovávat: Ernestová, Kladníčková, Rakušanová, Bayerová, Rejnová, Bayerová, Peštová, Rodová... Ubytování zajistil a pak se mi přiznal, že mi moc nevěřil. Ale když si pak s náma večer poseděl, řekl: "Vy jste fakt jedna rodina. Jedna jako druhá. To snad ani není možné." ;-D

2 0
možnosti
Foto

No, Hermánku, já zírám, co máš za starosti.

I když musím přiznat, že s tím Hodinou mne to pobavilo.;-D

4 0
možnosti
Foto

Ilonko, já nemám žádné starosti.

Já jsem si jen ve zprávách poslechl, že německé ženy musí manželovi oznámit jméno otce nemanželského dítěte, popřípadě dát seznam milenců.

1 0
možnosti
Foto

Tak ten slíbený recept z časopisu Playboy.

Na dotaz čtenáře, jaké jsou výhody dieselových motorů, časopis odpověděl:

You will exchange oné set of troubles for another set of troubles.

A to samé platí i pro manželství.

0 0
možnosti
AH

A87l56e83s 66H66r79y48c

5. 9. 2016 21:16

Dej odkaz na to číslo. Rád bych viděl na vlastní oči, jak časopis Playboy píše o dieslových motorech.

2 0
možnosti
AH

A71l65e97s 71H23r97y16c

5. 9. 2016 18:29

Mě krouží očima celý první odstavec. Autor by se měl rozhodnout jestli ta manželka ještě žije nebo nikoli, než nám začne věšet bulíky na nos.

4 0
možnosti
Foto

Ne, ona nikdy nežila.

0 0
možnosti
Foto

ta hrubka v nadpisu mi krouží i ušima...

3 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, toužím po rozuzlení. Že by snad místo "mojím" mělo být "mým"?

A není to jedno?

0 1
možnosti
Foto

Každý asi považuje za správné to, co v životě má on. Jeden muž mi kdysi povídal, že kdyby ho žena zklamala, tak by to oželel, ale dítěte by se nikdy nevzdal. Další muž zase řekl, že by nesnesl, kdyby věděl, že někde žije jeho dítě a on by se o něho nesměl starat. Střídavá péče je, podle mě, taková pomoc mužům, ke kterým se bývalá zachovala blbě. Taková pojistka. Tak ji neodsuzujte.

0 0
možnosti
EH

Byla jsem fanda střídavky, ale začínají se objevovat svědci/oběti tvrdící negativa. Střídavka se stala pomstou otce za rozvod, ale kvalita života dítěte je druhořadá.

0 1
možnosti
Foto

Pane Hermánku, patláte to - jako vždycky - jako pejsek s kočičkou dort

.Úplně jsem nepochopila, jestli kamarád byl Petr nebo Patrik (s krátkým měkkým).

Co jsem pochopila, že máte dceru Hermánkovou, kterou jste vychoval, i když nezplodil. . O Vašich dětech ostatních nemám informace, takže Vám jen mohu složit poklonu za to , jak se staráte o ty, které úplně Vaše nejsou....

4 1
možnosti
Foto

Petr byl, paní Hano, s měkkým krátkým "i" v příjmení. A dceru Káju jsme nevychoval, protože po 6 letech přestala být v "mé moci".

Ale mezitím, dokud naše manželství fungovalo, ji manželka nechala přejmenovat na Hermákovou, aby se to nepletlo.

A protože se na ni její otec totálně vy..... tak si nechala moje jméno i po nabytí zletilosti.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS