Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslíte, Jiří, že by to bylo horší (nikoliv pro normalizační kariéristy, jako jste byl vy, ale pro ty nespočítatelné zástupy nešťastníků vyhozených z práce), kdyby ruskému protektorátu místo Husáka šéfoval někdo jiný? Pochybuji; na popravy už nebyla doba.

0 1
možnosti

Zase jste to vzal oklikou, ale budiš. Neznal jsem Dubčeka ani Husáka, takže mi byli vždycky oba celkem ukradený. Mě teď zajímá, jestli už Vám z kremlu sdělili, kdy vtrhnou na Ukrajinu. Případně jestli zaberou jen pozemní přístupový koridor, nebo rovnou pojedou až do Kyjeva?

2 2
možnosti
Foto

Asi by bylo nejlepší připojit Ukrajinu k SSSR a byl by klid.

1 0
možnosti

"Jednou komunista vzdycky komunista". Kdyz to rikate plati i pro soucasneho "pana" prezidenta pane Hermanku? Dalo by se tak rict podle jeho usluznosti ke kremelske verchusce.

3 1
možnosti

Jirko, mně se líbí, jak zarytě trváš na svých pozicích. Starého psa novým kouskům nenaučíš, že?

Jenže takhle se nikam mentálně neposuneš, moudřejší lidé se učí ze svých i cizích chyb a rostou. Ty spíš zakrňuješ. Čéče, já se ti furt snažím pomoct, a ty to odmítáš. Tak co s tebou?

4 4
možnosti
Foto

Jednou komunista, vždycky komunista je obdobné jako jednou udavač, vždycky udavač.

6 3
možnosti
Foto

A koho tím myslíte, LM?

3 0
možnosti

Asi je to počasím - ochladilo se a příspěvky k blogům dnes maže i jedna paní.

Mýlila jsem se, nejste sám. (Odpověď není nutná.)

1 1
možnosti
Foto

Myslím, že Hoffmannová, že?

Stejně je mi záhadou, proč ty smazané příspěvky lidi tak iritují.

Je jasné, že diskutéři autory nešetří, ale autoři to jsou, kdo tvoří blog. A protože žádostí o smazání bylo mnoho, tak autoři dostali právo mazat příspěvky a diskutéři v sebeobraně piští.

Pravdou ale je, že když někdo napíše z deseti příspěvků jeden urážlivý, tak mu často smažu všech 10. Je to moje právo i povinnost.

2 3
možnosti
Foto

I10v41a60n 80M86a49r60e23k

10. 8. 2016 12:54

Jeho "nezapomenutelný" výrok na kterémsi sjezdu KSČ. . . "Když bude práce, bude i chléb" . . . A měl pravdu. 8-o

1 0
možnosti

G. Husak proste NE. Z jeho projevu se i 'normalnimu' komunistovi muselo delat spatne. G. Husak, to je intelekt na hodneSCESTI. Stejne jako ten dost vypity a od spolecenske reality odtrzeny Havluv.

0 1
možnosti
Foto

Na intelekt bych se... Mě zajímají výsledky:

1. GH nenechal nikoho z "kontrarevolucionářů" potrestat.

2. Za vedení GH náš stát prosperoval asi tak na 85%-90% teoretické prosperity státu sovětského bloku.

1 1
možnosti

Gustav Husák: " Já stojím pevně za Dubčekovou koncepcí, byl jsem při její tvorbě, já ho budu plně podporovat, buď s ním budu stát nebo odejdu".

Pravda 28.8.1968

1 0
možnosti
Foto

A co z toho nedodržel?

1 1
možnosti

"SMAZANÝ PŘÍSPĚVEK

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu....."

V tomto případě byl příspěvek odstraněn panem Hermánkem?

Naivní dotaz, vím, ale zatím jsem se na jiných diskusích s mazáním nesetkala.

2 0
možnosti
Foto

Všechno je jednou poprvé.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.