Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

o čem ten blog vlastně je?

0 0
možnosti
Foto

Právě. Vyžaduje to trochu fištrónu. Ale jinak jde o celkem známou skutečnost, že bez mobilu nebo samozřejmě bez foťáku se to blbě fotografuje.

Já vím, že to je náročné, ale musíte se prostě snažit a ono to půjde.

0 1
možnosti
Foto

Ale vždyť se nikdo nehádá. Já přece nikdy netvrdil, že Miloš Zeman vlajku EU na Hradě nevyvěsil. Mě jenom těší, že nevisí tam, kde bych ji očekával.

0 0
možnosti
JL

Co ty dokážeš smotat dohromady, to už je umění. Jiří, mám pro tebe jednu skutečnost - jsi důchodce, můžeš se jím necítit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat, prostě věk nezastaví nikdo. No a pak ještě jedno, když tam píšeš o pirátech silnic. Víš kdo je nejnebezpečnější řidič na silnici? Odpověď - sebevědomý důchodce.

11 0
možnosti
Foto

Milý Jiří, já si nemyslím, že jsem něco násilně smotal. Posloupnost událostí i mých myšlenek je zcela zřejmá a naprosto obhajitelná.

Ráno jsem zapomněl mobil, což se mi stává opravdu zřídka. A zrovna byla na třídě LM velmi výživná bouračka, naštěstí asi bez vážných zranění (pokud všichni aktéři byli připoutaní).

A mě zamrzelo, že s sebou nemám mobil, kterým bych to vyfotil, i když mobil v autě jeden prastarý mám. A tak, cestou domů jsem si vzpomněl, že jsem cestou do divadla (mobilu jsme předtím chcípl zvuk) vyfotil českou vlajku (bez vlajky EU) na Hradě.

A tak jsem to sesadil do jednoho článku a pokud to někdo ric-pic-bum nechápe, tak je mi to líto.

A k těm důchodcovským "výkonům". Samozřejmě, ani v soukromí a ani v autě to už ani zdaleka není to, jako když člověku bylo třicet. To se říkávalo "Nous avons fait l'amour comme des fous", to se ale říkávalo nad Seinou. Teď už by ta ani ta Seina nepomohla.

A řízení vozu? Mám pod zadkem tolik výkonu, že kdybych ho chtěl využívat, tak jsem se už dávno zabil. A na rozdíl od Tebe si myslím, že nejnebezpečnější je mladý řidič, který se sotva "vyloupl" a má najeto něco přes 40.000 km.

Už si myslí, že to umí, ale jen povrchně, mechanicky. Ještě to nevstřebal.

A moje "sebevědomí"? Jen v jedné věci a sice ve startu na zelenou.Je půvabné sledovat řidiče v daleko novějších a dražších autech, jak prohrávají.

0 1
možnosti
AH

A33l78e87s 53H42r75y23c

2. 8. 2016 11:54

"Nevím,proč by každý blbý moderní režisér musel do inscenací za každou cenu tahat sex....". ;-D;-D;-DInu, já zase nevím, proč bloger Hermánek musí za každou cenu do každého blogu tahat sex a do diskuzí oplzlé poznámky, a tím pádem už vůbec nechápu, proč bloger Hermánek neví....;-D

5 0
možnosti
Foto

Když nic nevíš, tak prostě nevíš a prokazuješ to neustále.

Ale to nic, to tě časem přejde.

0 1
možnosti
JV

Zeman je prece hrdina .Ma pistolku i pro manzelku a kacenku.

1 0
možnosti
Foto

Když myslíte. A jakou to má souvislost?

0 1
možnosti
MD

M. Zeman a 'vlajka' EU, a EU, je ta o vlku co se nazral a koza zustala cela. 'Chlapec' mel vzdy pod cepici.

A kdyz tak nekdo 'machri' jak mezi duchodce nepatri, netrva dlouho a el. varnou konvici stavi na plynovy sporak.

0 1
možnosti
Foto

To by bylo vtipné, ale my jsme indukční domácnost.

0 0
možnosti
Foto

Pokud musím hledat, tak je to špatně. Špatně pro vlajku EU a dobře pro mě, že je tak "kulišácky" zašitá.

Podle mě je III. nádvoří tím nejdůležitějším a proto tam také vlaje česká vlajka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.