Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Pravdou? Leda pro tebe a další konspirátory.

4 3
možnosti
Foto

Pravdou co, Lubošku? Trochu konkrétněji prosím.

5 3
možnosti
LJ

Že na Krymu byli jen námořníci.

2 0
možnosti
Foto

A kdo to tvrdí? Já určitě ne.

1 2
možnosti
LJ

A co zelení mužíčci?

4 0
možnosti
Foto

Ti mě nezajímají. O nich není řeč.

1 1
možnosti
JT

Zelení mužíčci vás nezajímají, protože na ně argument nemáte. Jak typické, pro vás.

5 2
možnosti
Foto

Ne, nezajímají mě proto, protože jsem o nich nepsal.

Já psal o tom, že Rusko "vyběhlo" s plány USA získat Ukrajinu a Krym jako skvělou .predsunutou základnu.

A jestli pritom byli třeba fialoví mužíci, tak to není můj problém, který bych řešil.

3 4
možnosti
LJ
DB

konspirace hýbe světem...jen lidé si myslí, že neexistuje....nejvíc konspiruje DISKRÉTNÍ ELITA...tedy skuteční vládci, protože mají problém, jak nás obyčejné lidi udržet poslušné, a hlavně abychom chtěli utrácet a dávat jim do kapes jejich penízky....a každá lidská skupina má takovou svou vládnoucí elitu...je u nás, je ve Francii, Německu a je i v USA...tam už velmi dlouho.....a byli vždycky, v antickém Římě, v Moskvě dnes a za komoušů, a byli i v Egyptě v dobách faraonů...atp atp.....

ale i v Srbsku v 19.století a vymyslete si co chcete..vždy to tak bylo...

3 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.