Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám z tebe radost, Jirko. Evidentně to postupuje rychle. R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem moc rád, že na mě, v kabině kamiónu, Františku myslíš.

A které vysoké školy jsi to vlastně vystudoval? To nebyla jen jedna, že?

0 1
možnosti

Ty vole to je už skoro na Pulitzera ;-D

4 0
možnosti

Jako malej kluk klacikem do vosiho hnizda, jako velkej clankem do 'vasich priznivcu'. Vysledek stejny. Cinnosti to potesujici pro ty, co sedi dost daleko.

0 0
možnosti

Já bych ten titulek ve vašem případě poopravil na. Když nevíš co dělat piš denně blog a 24 hodin diskutuj. Na obsahu nezáleží, faktů netřeba. :-/

11 4
možnosti
Foto

Bože, jak milé. A o kolik kg fakt bych, prosím, měl naložit?

Dám toho raději o 15 dkg více. Mohu to t,ak, prosím, nechat?

2 5
možnosti

Pravdou? Leda pro tebe a další konspirátory.

4 3
možnosti
Foto

Pravdou co, Lubošku? Trochu konkrétněji prosím.

5 3
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.