Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spolu chyceni, spolu pověšeni. To se mi líbí, to by mělo platit na všechny islamisty a kolaboranty. :-)

2 1
možnosti
Foto

To je hezké. A kdo se kvalifikuje? Tak třeba pozdější disidenti, že?

1 0
možnosti

:-)......V r.1962 jsem stopadesátku kývačku, vyměnil za Pragu Baby, z r. 1938. Tříkvalt, tisícovka, spodový motor, ale....synchronizace mezi 2.a 3. Jezdil jsem s ním z Ostravy do rodiště na Vysočinu, asi 300 km. Dálnice nebyly. Pomalu, ale vždycky jsem spolehlivě dojel. JEšte dodám . lanové brzdy ! Byl jsem sní velmi spokojený. R^

1 1
možnosti

Breivik na chvili predbehl dobu a pokud evropska spolecnost nezapne zpetnou vazbu nebude dlouho trvat a doba ho zase dostihne.

1 1
možnosti
Foto

Předběhl dobu? Čím? Že vyvraždil vědomě letní tábor sociálně demokratických aktivistů?

0 0
možnosti

to je přesně důsledek imigrační politiky.....Jak tohle můžete vědět....dost populistických řečí.....každý druhý den je v čr zavražděn (či snaha) jeden z nás a mluví se někde o tom ?...a to jsou oficiální čísla ,skutečnost bude mnohem horší.....proč nemluvíte raději o tom ?....takže za mě palec dolů Vám i ostatním populistům ....bud něco dělejte (hloupě kecat se nepočítá) a nebo mlčte jako já .....ale nepředkládejte domněnky za fakta.....

4 1
možnosti
Foto

Pane Pokorný, vraždy jdou s lidstvem, co lidstvo existuje. Kvůli moci, ze žárlivosti, z pomsty, kvůli penězům nebo jen tak. I to existuje.

To ale není teror. Teror je to, co předvádějí muslimové a kdysi také Olga Hepnarová. Ano, její čin by se teroristickým nazvat dal, ale jinak nic.

Prostě: Vražda = business as usual.

1 1
možnosti

Ja trouba se nechal nalakat. Sice hloupej nadpis ale prvni odstavec pod nim vypadal zajimave. I vclanku dalsi dva, ale pak zase ta masokostni moucka.

Jeste ze jsem vcas prestal.

2 0
možnosti

nadpis rozhoduje ....dejte tam slůvka jako sex ,vražda ,znásilnění a máte kliknutí zaručené.....

2 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.