Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jasně nikdo nedopoval a je to pomsta za Krym. Na to může přijít jen blázen.

0 0
možnosti
Foto

A kdo napsal, že nikdo nedopoval? Ale celá ta věc zapáchá a je z ní na hony cítit politika.

0 0
možnosti
MD

Tady neni o cem moc co diskutovat. Takze clanku ano.

2 2
možnosti
JR

J55a96n 93R87á91ž

22. 7. 2016 16:44

Nějak jsem přestal rozumět některým výkladům:

Puč proti Janukovyčovi bylo demokratické odejmutí moci diktátorovi, kdežto puč proti Erdoganovi byl nedemokratický pokus odebrat moc demokratickému prezidentovi. (I když já si myslím, že Janukovyč byl proti Erdoganovi mírumilovný předseda spolku "Sypte ptáčkům")

Němci přece nemohou nést kolektivní vinu za zločiny nacistů, ale všichni ruští sportovci, bez ohledu zda dopovali nebo ne, musí nést kolektivní vinu za to, že bafuňáři ruského sportu jsou lumpové. (I když já si myslím, že svalovat na někoho kolektivní vinu je opravdu ubohost!)

Nějaký zfanatizovaný imigrant bije do hlavy sekyrou cestující ve vlaku s výkřiky Alláhu Akbar ,ale spojovat tento čin s Islámem je poněkud nešťastné, jak se vyjádřil bavorský ministr vnitra. ( I když já jsem přesvědčen, že právě Islámský fundamentalismus je prvotní příčinou naprosté většiny krutostí, kterých jsme v Evropě svědky)

Vláda Izraele, země s dlouholetými zkušenostmi s terorismem , v zájmu zvýšeni bezpečnosti občanů iniciuje jejich ozbrojení, ale vláda EU v zájmu zvýšeni jejich bezpečnosti iniciuje zpřísnění možnosti občanů jak se ozbrojit. (I když si myslím, že právo na ozbrojenou sebeobranu nesmí být občanům žádnou vládou odejmuto).

P.S. Nezdá se Vám taky jako mně, ten lidskoprávně sluníčkový svět poněkud podivný?

5 0
možnosti
VV

skoda, ze obcas neposloucham francouzske radio. treba jsem se take mohl hned po cinu v Nizze dozvedet, ze pachapatep byl pred par hodinami propusten z psychiatricke kliniky.

1 0
možnosti
Foto

Nerozumím a nebudu se posmívat nad Nizze (Nice).

Byl jste tam někdy? Moc hezké město, ale i v lednu v kožichu vedro.

2 0
možnosti
VV

Napadlo mne,

zdali byste take pred lety napsal komunisticke nakladaky zde nechceme pri prilezitosti cinu posledni popravene zeny v Ceskoslovensku?

2 1
možnosti
Foto

Nevím, asi ne. Nebyly blogy a nepřipadlo by mi to vhodné. To byla zcela individuální akce Olgy Hepnarové, odsouzená celý státem.

Ale, kdybych měl příležitost, tak jistě napíši, že do lidí se ani náklaďákem, ani osobákem, ba ani lodí nenajíždí.

4 1
možnosti
AH

Smotat Majdan a doping...to můžete jen vy anebo vám podobní, píšící v duchu ruské propagandy. Budiž, děláte to, tvrdíte, že to je vaším zdravým rozumem, řada lidí si myslí, že to má jiný základ, to je čistě vaše věc. Ovšem zdravý rozum vypadá jinak. Zrovna vy jste se rozplýval nad výsledky ruských sportovců v Soči (ač čtyři zlaté získali nerusové). Je všeobecně známo, že sport je využíván obzvláště v Rusku jako nástroj státní propagandy, výroba a distribuce nedovolených prostředků ke zvýšení výkonů jsou přímo řízeny státem o čemž se psalo dávno před Majdanem. Své o tom ví třeba i Kateřina Neumanová a další a další, které najednou zázračně o třídu poráželi ruští sportovci na olympiádách. A Majdan? Kde v sobě berete tu drzost, dávat sto mrtvých za vinu někomu..., jedné straně, prokazatelně se okolo pohybovalo spoustu střelců a nebyli to lidé z řad demonstrujících. Vy jste tady dnes a denně přesvědčoval, že na Ukrajině není žádný ruský voják, žádně zbraně atd. atd. Prostě jste šířil a obhajoval lži, děláte to dál a dělat budete. Neděláte to v zájmu zdravého rozumu, ale v zájmu něčeho, někoho, prostě máte potřebu šířit dezinformace, vysmívat se oponentům, bez jediného relevantního důkazu.

10 3
možnosti
Foto

V životě jsem nic o žádných výsledcích v Soči nenapsal a to z jednoduchého důvodu, nezajímalo mě to.

Takže si jsem 100% jist, že jsem žádné ruské výsledky nevelebil, zato se mi líbila vítězství Katky Neumannové, obzvláště to krásně narežírované setkání s dcerkou. A Katka spíš vyhrávala než prohrávala, že?

A ruské zbraně na Ukrajině? Nevím, asi tam jsou. Prostě život není černobílý. Není to tak, že jedna strana má 100% pravdy a ta druhá 0%.

Já jsem v článku něco psal o zdravém rozumu? Řetězec "zdra" funkce Ctrl+F vůbec nenašel a na řetězec "roz" odpověděl pouze "rozpolcená". O rozumu nic a zdravém tuplem nic.

A ano, na Majdanu se pohybovala spousta střelců. Zbývá si jen odpovědět, cui bono? Protože, když ten počet přesáhl 100, padl Janukovyč a ti zcela určitě nebylo v ruském zájmu.

3 2
možnosti
LJ

Připomíná to jako když pejsek a kočička vařili dort.

10 1
možnosti
Foto

Nemyslím. Majdan a zákaz OH mají zela jasnou příčinnou souvislost.

Majdan nesplnil vytyčený cíl, je to spíš fiasko a tak je zapotřebí se citelně pomstít, že?

2 6
možnosti
MV

Hezky,s prehledem a hlavne pravdive shrnuto...karma..divim se ,ze zde nekteri tak mudruji:))

4 4
možnosti
Foto

To se, Miloslave, dalo čekat.

4 0
možnosti
Foto

Vy jste vskutku vzácná povaha. Nenajde se moc jedinců, kteří, jako vy, zcela neomylně a vytrvale píší nesmysly a vůbec jim to nevadí. Naopak, jste pyšný na své omyly a neúspěchy a považujete je (i se) za cosi výjimečného a nejlepšího.

Já, stejně jako další, se tím skutečně bavím, protože se nestává často setkat se s takovou "osobností".

Proto se nepřipojím k těm, kteří vás od "sekání cviček" odrazují, naopak - pište víc, jen houšť a větší kapky. Potěšíte jistě mnohé a učiníte jim radost zjištěním, že jsou na tom vlastně ještě velmi dobře a taková nutkání nemají.

S pozdravem:

Za fámyzdat věčný a trvalý.

9 3
možnosti
Foto

A co se Vás tak dotklo, pane kolego? Jaký nesmysl Vás tak vytočil, že to ani nenapíšete a proto se uchylujete k obecným floskulím a frázím?

Mě by to opravdu zajímalo. Myslím, že Vám nesedí moje stanovisko k UA, tak proč nenapíšete to svoje?

4 4
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.