Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Psal jsem to brzy ráno, po asi dvou hodinách spánku...

0 0
možnosti
JT

A pan Hermánek je spokojený nebo nespokojený ? Z těch jeho inteligentních ...... se to totiž nedá poznat.

2 1
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, nevím. Sám jsem, podle svého guru Klause, tipoval REMAIN. A byl jsem překvapen nástupem LEAVE.

Podle mě (koukal jsem se na tu stránku od stavu 0:0, i když ne neustále) strana LEAVE nikdy nešla do vedení.

To je senzace, ty mě zajímají. Ale, že bych příliš jásal? Nevím, Velká Británie by také mohla jít do kopru (Skotska a Severní Irsko by byly velmi vážné rány).

0 0
možnosti
Foto

Zrovna někdo v TV prohlásil , že z odchodu VB z EU má radost snad jen Putin. Dovolím si dodat : a Hermánek , plznič a bavorákovič.;-D;-D;-D.

5 2
možnosti
Foto

Já mám taky radost. A to jsem zapřísáhlým odpůrcem té kremrole. Právě proto mám radost.

3 0
možnosti
Foto

ukazuje se, že voliči mají více rozumu, než zkorumpované vlády, a to je dobře

4 5
možnosti
Foto

Teď, asi v 5:45 má strana LEAVE náskok asi 750.000 hlasů.

0 0
možnosti
MR

M76a51r32t76i96n 89R90a70m

24. 6. 2016 6:07

960 000 v 6:10

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.