Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J23a22n 66P37a19l77l44a88s

15. 6. 2016 22:53

Dobrý večer, měl jsem kolegu gaye, kterého jsem se zeptal na jeho názor na akce typu Prague Pride. Řekl mi: „Jeníčku, to, že jsem homosexuál, ještě neznamená, že se budu chovat jako buzna.“

0 0
možnosti

Další díl nikdy nekončící ságy o tématech, o kterých autor (skoro) nic neví, ale cítí strašnou potřebu se k nim vyjádřit. Diskuzní příspěvky autora jsou pak na samostatné knižní vydání. Jen tak dál, aneb smích léči.

7 0
možnosti
Foto

No vidíte, jak Vám to jde. A moc děkuji za neutuchající pozornost.

1 0
možnosti
Foto

Já se ty emotikony snad budu muset naučit.

Znamená to údiv?

Nad čím?

0 0
možnosti
Foto

Návštěvy v nemocnici jsou až od 14:00 a oni do té doby mají zavřené dveře. A FTN je za rohem, takže jsem ještě jednou oživil "mašinu.

Rozlišit, co je náboženskou výchovou a co osobnostními charakteristikami jednotlivce, je velmi těžké. Dříve bývalo naše společenství velmi religiózní a přesto docházel mezi manželi k vraždám.

A pak se můžeme ptát: Zabil on tu svoji nevěrnou manželku proto, že žárlil a že to byl jeho osobnostní rys nebo proto, že mu oddávající kněz řekl: "Co Bůh spojil, člověk nerozlučuj"?

A stejně tak si myslím, že v tom pachateli jistě nějaké podhoubí z Koránu bylo, ale že tím impulzem byla jeho nenávist ke gayům, možná způsobená tím, že byl sám gay. To by bylo příšerné utrpení a to, že byl manželku by tomu klidně mohlo nasvědčovat.

Ovšem, závěr, který si z toho činím já a který mnozí odmítnou, je ten, že homosexuální a částečně i heterosexuální exhibice na veřejnosti nejsou vhodné.

A měřítko toho, co vhodné a co není, je individuální a třeba dva, na veřejnosti se líbající muži vzbudí nevoli u velké části diváků.

Takže je věcí společnosti, aby nedocházelo k tzv. regulačnímu překmitu a po zrušení trestnosti homosexuality nedocházelo k její glorifikaci.

Je to věc existující. Neměli bychom ji ani odsuzovat, ale ani vynášet do nebes, což se bohužel často děje.

Kdo je gay, je hrdina. Nechápu proč. Když budu mít ploché nohy nebo budu krátkozraký, tak z toho také žádné hrdinství nebudu dělat.

1 1
možnosti
EM

S tou glorifikací s vámi naprosto souhlasím, také ji nechápu.

1 1
možnosti
JR

J11a82n 14R94á90ž

14. 6. 2016 13:11

Vynechat z masakru v Orlandu Islám, je nesmysl. Jsem -li od malička vychováván v duchu Mohamedova učení, tedy i v nenávisti ke gayům, je moje náchylnost vybít svoji frustraci, že gayové mají dokonce svoje kluby, kde se mohou své, dle muslimů neřesti, legálně věnovat, umocněna.

Já jsem křesťan a moje výchova mi nedovolí uvažovat v rovině: "Když se mi někdo nelíbí, tak ho zabiji", ale Korán nezná žádný jiný způsob řešení problémů, než zabití, umlácení, kamenování. Čili jediným řešením odstranění lidské činnosti, kterou muslim, dle Koránu musí nenávidět, je smrt těch, kdo tyto činy dělají.

Takže čin tohoto muslimského pomatence, který jako svůj náboženský vzor považoval Islámský stát, s Islámem souvisí úzce. Ne, že ne!

4 0
možnosti
Foto

Nikdo, pane Ráži, nepopírá vliv Koránu, ale jde o to, co bylo bezprostředním impulzem. A tím byl vztah je gay komunitě, protože možná sám pachatel byl gay.

0 1
možnosti
JH

Mě by zajímalo, jestli je v Koránu taky, stejně jako v Bibli, nějaké přikázání "Nezabiješ". Odpovím si sama: není, ba naopak! Takže tady se není, takzvaně o čem... Všechny muslimské vraždy bezvěrců, křesťanů, homosexuálů nebo příště třeba majitelů psů, jsou jednoznačně nábožensky respektive ideologicky, protože islám je zhoubná ideologie, motivovány! Mají stejný základ! Bohužel...

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že to je složitější. Kdyby třeba ten pachatel každý týden chodil na kázání nějakého agresivního imáma, pak by to indoktrinace islámem byla zřejmější.

Ale on často chodil do toho gay klubu, takže si spíš myslím, že tou motivací byla nenávist ke gayům.

Ale naprosto upřímně řečeno, i kdyby byl pachatel naživu, tak se možná ani tehdy nic pravdivého o té motivaci nedozvíme.

.

A křesťané? Zde je malá ukázka jejich mírumilovnosti:

.

" Po průniku do města už křižáky nevede víra, ale jen touha po krvi a majetku, tak sekají do všeho živého, co nemá na prsou znamení kříže. A to včetně starců a dětí a vůbec jim nezáleží na tom, že některé jejich oběti volají, že jsou stejného vyznání jako oni. V historické kronice Francorum se dočteme, že se křižáci brodili městem po kotníky v krvi"

.

http://www.mzone.cz/clanek/krvave-zverstva-svate-valky-krizaci-nesetrili-nic-a-nikoho/

0 0
možnosti
LJ

Lajk žasne a odborník se diví.

2 0
možnosti
Foto

Píše se laik nebo like.

0 0
možnosti

Ukradl jsem od Hany Bornové: A neměli bychom tolerovat netoleranci. Nemůžeme tolerovat myšlení vraha zatímco jeho samého budeme soudit. Spolu s ním bychom měli soudit i jeho myšlení! To v první řadě!

Zdroj:http://bornova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=528784

0 0
možnosti
Foto

Ale, na druhou stranu, motivaci vraha znát musíme.

0 0
možnosti
JL

Pane Hermánku, Vy jste fakt borec. Těch přikázání je deset - a to páté říká "Nezabiješ". Vy byste se měl docela řídit přikázáním osmým, které se volně dá vyložit "Nebudeš lhát".

4 1
možnosti
Foto

Že by? A kde vidíte nějakou lež? Docela by mě to zajímalo.

0 0
možnosti
JN

J54i65ř90í 28N28o14s44e59k

14. 6. 2016 9:32

Kolik katolíků popravilo kolik homosexuálů jen kvůli jejich sexuální orientaci? Mluvme o 20. a 21. století.

Rv

5 0
možnosti
Foto

Nevím, individuálně možná ano.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.