Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemyslím si, že priama voľba prezidenta je neprijateľná. Národ predsa nie je tupé stádo - rozum má každý človek. A z takej hanby, ktorá sprevádzala parlamentné "nezvolenie" pána Zemana prezidentom by sa dal ušiť kabát.

Na Slovensku v konečnej fáze, v druhom kole, názor národa vždy zvolil toho lepšieho a väčšinovo prijateľnejšieho kandidáta.

Prezident Kiska predsa nie je nijakým nímandom. Aj keď podliezať Američanom by až tak nemusel.

1 0
možnosti

No... mám mnohé výhrady.

Například to s tou přímou volbou. Po tahanicích před druhým zvolením Klause se všechny, všechny, všechny parlamentní strany veřejně zavázaly k tomu, že příště bude volba presidenta přímá. A pak už prostě nemohli couvnout.

A co se týká Horáčka: nesmírně inteligentí a příjemný pán. Jeho eseje jsou skvostné. Některé jeho texty jsou dobré, jiné slabé, jak už to u textařů bývá. Ale faktem je, že zbohatl z hazardu. A to je dost velký problém: z hazardu bohatnou obvykle jen mafiáni. Takový člověk by přeci jen neměl stát v čele státu. Ale i přesto ho mám rád. Komu dám hlas, to ovšem záleží na tom, kdo vše bude kandidovat.

2 0
možnosti

U mě by ten pravý sloupec byl delší. U jiných by zase byl delší ten levý, u některých by byl jen levý a pravý nebyl vůbec - láska bez podmínek. Každý jsme nějaký. Ale pana Horáčka Moraváci a Slezané volit nebudou. Vás karmuji, to já ráda. Tam, kde karmovat nemohu, nechodím.

2 5
možnosti

R84a35d23e12k 10J12a66r20o61š

31. 5. 2016 13:08

Pražský hrad nebyl postaven pro Presidenty. Je to ostuda, když v tomto sídle českých králů, případně i římských císařů seděli nebo sedí kreratury, kterým je cizí noblesa a státnická rozvaha.

Jsem jednoznačně pro obnovení království...

6 2
možnosti

Jsem jednoznačně proti obnovení monarchie, neměl-li bych se monarchou stát sám nebo některý můj potomek.

1 0
možnosti

Horáček je jistě chytrý úspěšný člověk, slušně se chovající, slušně vystupující, vypadá příjemně a důstojně na prezidenta, ale...

je to také člověk příliš stranící pro-americkým zájmům v Evropě, je zakladatel (podle mě extremistické) Bursíkovy strany LES (Liberálně ekologické strany), která je fanaticky protiruská a proti Putinovi. Tato strana podporuje vládní panoptikum v Kyjevě a bojuje za svobodný Tibet (na rozdíl od Tibeťanů samotných).

Mám strach, že Horáček by neměl problém podpořit NATO a jeho preventivní válku proti Rusku a takového prezidenta já nechci.

5 10
možnosti

Snad budou lidi jako vy v menšině, hlavně do budoucnaR^

8 3
možnosti

Hmm, pan Horáček je slušnej a chytrej chlap, skoro škoda na tuhle funkci, zvlášť po těch posledních dvou "nájemnících", fujtajbl....Rv

4 0
možnosti

Zaspal jste dobu, Poslední dva po sobě jdoucí nájemníci, kteří vzbuzovali odpor, byla dvojice H+H, čímž nemíním český tenisový deblový pár Hlaváčková - Hradecká.

0 5
možnosti

To není možný. Já klikám na karmu, to není možný.

3 0
možnosti

Pekny clanek, pane Hermanku. Musim uznat, ze dokazete o panu Havlovi napsat i pochvalu. I uvaha o prezidentu nynejsim je vecna. Take kritika pana Horacka je asi spravna (ja pana Horacka neznam). Chci vam vsak predlozit kandidaturu na budouciho prezidenta. Pro "lepsi" diskuzi, kopiruji svuj navrh, ktery jsem napsal jistemu panu Madlovi. Prosim o uvazeni.

Pane Madle, hledate lepsiho kandidata? Poslusne hlasim jsem pripraven. Jsem stejne vysoky, brzy budu muset tu hulku pouzivat take, jsem sice hubenejsi, me vzdelani a zivotni zkusenosti se vyrovnaji, rad budu nosit "tuxido" kde se to bude hodit, a mnoho dalsich prirovnani mohu ve svem "rezume" uvest. (na pozadani, dodam)

Pane Madle, mam jen jeden "handicap". Nevim jak by me anglicka kralovna (nebo nasledujici britsky panovnik) prijala. Jako "nevolnika" z britskeho spolecenstvi nebo jako "prezidenta", vazeneho predstavitele maleho statu. Myslite, ze bychom meli ty britske veliciny postavit pred toto rozhodnuti? Co si myslite, pane Madle. Jo, abych nezapomel. Mam take kanadske obcanstvi.

2 0
možnosti

tož kandidujte

není to složité

0 0
možnosti

Neobávám se, že by Horáček neuspěl při kladení věnců, prohlížení klenotů, nebo vítání státníků. A o moc více pravomocí český president stejně nemá.

2 0
možnosti
Foto

V tom bych uspěl i já. A umí Horáček francouzsky?

1 0
možnosti

Jedna vec je 'JEDNIM' byt zvolen a druha je projit neodren trnitym kerem rozporuplnych zajmu 'VSECH' a nenakalet 'JEDNOMU' na hlavu. M. Zeman bude nadlouho tim, kdo se toho vcelku dobre zhostil.

4 4
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.