Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Je to smutné, když někdo takhle dopadne. A peníz mu taky nikdo nedá...

0 0
možnosti
RV

názor pána, co píše výtězství mě nezajímá už jenom kvuli tomu, že měl napsat správně česky vítězství . . .

0 0
možnosti
ZH

Pane Hermánku, ty kontroly na letištích nemají se Schengenem absolutně nic společného. Tam jde o bezpečnost letecké dopravy.  Kdyby jste jel loni autem ze Španělska do Turecka, tak první kontrola by byla až na Tureckých hranicích. Ale ono nejde jen o turisty, jsou tisíce pendlerů a miliony kamionů.

Jestli se tolik bojíte teroristů, tak zakažte auta. teroristi za volantem zabí každý rok tisíckrát víc lidí, než teroristi. Že je to pitomost? Pro mě stejná, jako zavádět zpátky pohraniční kontroly. Kolik teroristů RAF kontrola zastavila? A že to byly tvrdé kontroly. Jezdili si pravidelně na školení do ČSSR, nebo na střední východ a do Lýbie.

Jistě, měli by to trošku těžší, ale vlastně by to pro ně bylo obrovské výtězství, které jim Vy a podobní hlasatelé konce světa chcete dopřát. :-)

3 0
možnosti
Foto

Pane Hlásný, samozřejmě, že kontroly na letištích nemají v principu s Schengenem nic společného.

Ale, ať letím do Schengenského nebo Ne-Schengenského prostoru, tak mě při odletu stejně profilcují.

A ať přilítnu tam nebo tam, tak stejně čekám na zavazadla a proto mi je Schengen platný jak mrtvýmu zimník.

A i kdybych na zavazadla nečekal, tak to zpoždění je minimální.

A bavíte mě se svojí teorií o dopravních nehodách. Já dostal velmi, ale velmi na ústa, když jsem si dovolil napsat, že sovětská "okupace" měla za dvacet let asi jen 1/5 obětí, co Československo každý rok mrtvých při dopravních nehodách.

To se prostě nerado slyší a nemůžete Francouzům napsat: "Proboha, proč blbnete kvůli 130 mrtvým v Paříži, když se na Vašich silnicích ročně zabije desetkrát víc lidí"

1 2
možnosti

motat Schengen s kontralami na letištích tak to je umění.

5 4
možnosti
VM

U mě je to naopak, nemám strach z masy muslimů, ale mám obavy z Islámu, technologie moci, která jde doslova přes mrtvoly.

4 0
možnosti
PS

P95e77t81r 94S60k54á51l83a

23. 11. 2015 12:42

No musím říct, že mi zcela volný pohyb v Schengenu vyhovoval. Přejet hranici, aniž by bylo třeba jen přibrzdit, mi přišlo úžasné ve srovnání s tou buzerací v minulosti. Nicméně i já souhlasím s poslední větou Vašeho článku.

4 0
možnosti
Foto

píšete čím dál líp. Karma.:-)

5 4
možnosti
Foto

ale ty diskuze ztrácejí grády;-€

0 2
možnosti
Foto

i přesto, že do Německa mám kousek a jezdím tam často nakupovat, či na návštěvu, s tou poslední větou naprosto souhlasím.

7 0
možnosti
PK

P28e30t41r 64K29a89p85l13a18n

23. 11. 2015 12:12

Myslím, že bez ohledu na užitečnost nebo zbytečnost Schengen stejně skončí, spolu s celou slavnou EU. Muslimové nic takového potřebovat nebudou.

6 0
možnosti
Foto

Asi to neuvidím. Což je dobrá zpráva.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.