Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Cože? On někdo zavraždil Boženu Němcovou? 8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano. Karel Havlíček Borovský, ale prý to bylo naopak. 

Proto od ní dostal tu trnovou korunu.

0 0
možnosti
MK

Já to vidím obdobně, tak jako ten malajský boeing s největší pravděpodobností sundali "majdanisté", tak "nýmanda" Němcova odstranili s největší pravděpodobností  opozičníci, protože to chtělo teatrální oběť.

PS chtěl jsem vám dát hlas na blogera roku, neb s  vašimi blogy ztotožňuji nejvíce, ale byl jste nějako z nominace demokraticky vyřazen:-/

0 2
možnosti
DV

D87a59v95i30d 42V51l95k

2. 3. 2015 20:22

Uf to je zase hloupý článek.

4 1
možnosti
VV

Souhlasim, ale cekam jak dlouho vam to hodnoceni zde zustane.  On je s.a.Hermanek mazaci.

2 0
možnosti
PV

Ano, je několik důvodů, proč zlikvidovat politika. I když u tohoto Němcova mám dojem, že byl už dlouho za svým zenitem... ale k věci. Politické vraždy nejsou nic moc hezkého, ale provázejí lidstvo od počátku. Ty nejznámější ovšem nejsou z Ruska, ale z USA, kde likvidují nepohodlné prezidenty, odborářské vůdce i černošské aktivisty. Proč najednou tolik slz nad jedním mafiánem?

Autor ten důvod, jeden z možných důvodů, pak je tam taky ta manželská nevěra a ty jeho avantýry, nastínil celkem správně.R^

4 7
možnosti
SS

A vas syn byl na te demostraci abyste mel nove informace pro vaseho zamestnavatele?

4 1
možnosti
Foto

Záchvat vtipnosti Alberte?

2 4
možnosti
JH

Hermanek jebloger takřka snový. Když jsem přišel na BB, byl tam velkou hvězdou.S vrozenou skromností sděloval dámám svou mužskou neodolatelnost ikonzistenci své stolice. Měl tam přezdívku Král Ubu, jak mi sdělili hned připrvní diskusi. Když ho potom naprosto právem adminky vyhodily vystupoval ještědlouho v diskusi jako blogový disident. Nevím, čím jsem si to zasloužil,ale už tady mi věnoval velmi adresně minimálně 5 pomlouvačných blogů. Nikdyjsem si nestěžoval, neudával, nestojí mi ani za odplivnutí. Když ovšem on,„demokrat“ maže moje pravdivé příspěvky, budu je vkládat pravidelně.Rv;-DRv

10 2
možnosti
Foto

To je špatná adresa. 

Kabaret U Fleků je v Křemencově ulici, ale obehrané kusy už neberou.

http://www.showufleku.cz/

0 6
možnosti
VV

Dobra literarni nadsazka.

Takze ten Student Smid byl zavrazden, nebo ten Nemcov zavrazden nebyl?

Jsem zvedav jak to nas Poirotuv tajny spolupravovnik vyresi.

4 0
možnosti
Foto

Málo sexu. Jo, kdyby Šmíd šel s nějakou modelkou, to už by nějaké srovnání přicházelo v úvahu.

Helejte, a nedělal jste toho Šmídy Vy?

4 2
možnosti
Foto

Nemám na to věk a již ve čtyřiceti jsem měl šedivé vlasy.

1 2
možnosti
BT

jestliže považujete to že s vámi někdo nesouhlasí za kdákání a hýkání musím jen konstatovat že jste dopraví prostředek zbrojnoše rytíře don Quijote de la Mancha

6 0
možnosti
Foto

Nejde o nesouhlas, ten beru vždy. Ale musí být alespoň trochu kvalifikovaný.

3 5
možnosti
MM

Autore, vidím zde "nepatrné" rozdíly. Smrt Šmída byla fiktivní, smrt Němcova je realita.

6 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.