Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pane Jiří, vaše odpovědi v diskuzi připomínají vytahování páťáka nad třeťáky.

Slovníkem i intelektem.

Senilita je svinstvo.

6 1
možnosti
Foto

Vždycky je přece lepší být o něco chytřejší. A pozor na tu senilitu, udeří nečekaně a hlásí se stále opakovanými hláškami v diskuzi.

0 0
možnosti
Foto

odlehčeně jste nafackoval havlistům a to se mi líbí R^

0 4
možnosti
Foto

Ale to já nemyslím. Jen jsme si trochu hrál. A jestli to někdo vzal vážně...

0 1
možnosti
JT

Lžete (jako ostatně často)!!! Já o tom vím dost a nejenom z doslechu. Můj tchán byl vyhozen z práce (pracoval ve výzkumu) za to, že odebíral a četl časopis Reportér. V době, kdy "neexistovala nezaměstnanost", byl tři roky bez práce, protože ho nezaměstnali ani u lopaty  a pětičlenou rodinu musela živit tchyně. Až poté, na přímluvu některých lidí získal práci - lopatou házel chemikálie na pás (přitom byl doktor přírodních věd) což odnesl doživotními zdravotními následky. Nikdy se politicky neangažoval, měl ovšem tu smůlu, že jeho otec byl za První reubliky vyšším státním úředníkem, který unikl gestapu jen náhodou.

Vaše názory jsou zrůdné.

6 0
možnosti
JD

A to vše díky lidem jako je Hermánek. Stejná nečistota.

3 0
možnosti
Foto

Paní Kostlánová měla asi na mysli protiponorkovou zbraň, která se nazývá hlubinnou pumu. Stačilo na to upozornit v diskuzi.

0 0
možnosti
Foto

To ano, ale mě zaujaly ty "ruské ponorky" v roce 1962.

0 0
možnosti
JD

Vy opravdu nemáte ani kapku sebereflexe. Rv

3 0
možnosti
Foto

To není pravda, mám vzadu na džínách dvě odrazky.

0 0
možnosti
Foto

blogový surrealismus v krystalické podobě.

Nebo poukázka do Bohnic

1 3
možnosti
Foto

Ale ma úspěch. Prodává se.

1 1
možnosti
Foto

J77a47k70u66b 43R84o11t83h

15. 12. 2014 16:13

Vy jste ouplně mimo. Asi jako kdybych já napsal kritiku Putinovců formou rozboru článků jistého Petra Gabriela. Ten píše stejně, jako Kostlánová, jen je na opačné straně. Oba jsou ovšem na stejné straně plotu blázince. :-/

Sakra, zse jsem se o vás umazal.;-O

5 1
možnosti
Foto

Mimo jsem furt. Tak proč to děláte, když se pak eklujete?

0 0
možnosti
AH

Nesmyslný canc zlého a žlučovitého člověka, který se pokládá za chytrého a vtipného. Tahle poslední záležitost překonala zřejmě vše, co se autorovi dosud podařilo vytvořit. Bůh ochraňuj duševní zdraví každého kdo má odvahu to přečíst do konce i s tou myšlenkovou perlou o tom, že se pravda nevyplácí.

5 5
možnosti
Foto

Já jsem smyslný člověk. Někdy až velmi.

0 1
možnosti
Foto

...V tomto státě se pravda nevyplácí ještě více než za tzv. Totáče....

Ubohost, ubohost, ubohost. Vy jste přesvědčen že máte pravdu, nemáte. Ale to je nepodstatné. Vás někdo za ty vaše čmáranice vyhazuje z práce? Zavírá vás někdo? Znemožňuje studium vašim dětem? 

Měl byste si radši vypláchnout svá ústa, že toto vůbec pustíte do světa.

5 0
možnosti
Foto

Ano, to jsem v autorském nadšení přehnal. Mělo být správně: "Skoro jako za Totáče".

Nicméně, o "vyhazování z práce" toho víte příliš málo a asi jen z doslechu.

2 5
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.