Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kolobrnda? Lepší je než ňáká fňunda. Pevninově apdejtovaný fotocvok

Slovo "velocipéd" je latinsky "rychlá noha". A mám ten jasný pocit, že to vymysleli nebo alespoň pojmenovali Francouzi. Ti jistě umí i jiné věci. Třeba soixante neuf, což není 95, to by bylo quatre-vingt-quinze, tedy 4*20+15.

 

 

Tak původ slov jak velocipéd, tak 69 jsme si probrali a nyní se musím několika, mně stabilně a k mé velké potěše přispívajícím diskutérům, omluvit. Kvůli schůzím stranické buňky mám málo času a tak používám hlasový vstup Velkého bratra Googloše.

Ten, jak je jeho špatným zvykem, přeložil slovo "Trottel" jako "drotár", což je, samozřejmě, Dráteník, opera od Vivaldiho. Tak to tedy nemělo být a správně je tedy Trottel, v množném čísle "die Trotteln".

Zum Beispiel: Ein Österreicher sammelt bei Facebook unter dem Titel "Sie parken wie die Trotteln" Fotos von unfähigen Einparkern. https://futurezone.at/digital-life/parken-wie-die-trotteln-oesterreicher-ruegt-auf-facebook/242.537.804.

Ale, nějakými špatně parkujícími se zde nebudeme zabývat, pro nás je důležitější zdejší blog. A já bych se velmi rád držel zavedených tradic, aby mě nikdo nemohl označit za grafomana, natožpak erotomana. To byl JFK. Ale v Dallasu ho vyléčili.

Tak, zdejší rezident KGB s krycím jménem "dětský" přidělil mým vzorům krycí jména a já je budu dodržovat.

Jsou to, kromě jiných, Big Charlie Vyčuhoválek, Lubor Egypt Stěžoválek, a Jane dvojsmyslná Špeková a podle nich, to slibuji a Alláh mi přitom pomáhej, upravím tu kvantitu svých blogů.

Na kole jsem začal jezdit ještě jako předškolní dítě a okolo 12 let věku to začalo mít erotický nádech. Ale zajímavé, Hance, se kterou jsem běžně jezdil, jsem se do podprsenky nedobýval, byla totiž. Jak se to slušně řekne? Po tatínkovi.

Zato Věrka po tatínkovi nebyla. Byla velmi po mamince a přes různé teenagerovské dobývání se do podprsenky došlo nakonec i na věc. Ale, jak jsem posléze zjistil, tak jsem Věrku sice uchvátil svým neobyčejným šarmem, ale, co se sexu týče byla někde jinde.

To nebudu rozebírat. To by bylo diskriminační.

Pak jsem ještě, mezi 30 a 40 lety kolo měl. Ale "moudře" (prosím zapisujte si pečlivě) jsem na kole venčil dalmatina na vodítku. Přesně jako dement. Skutečně. A také jsem tak dopadl. Naštípl jsem si kost v zápěstí. Dost to bolelo.

A nyní, po asi 30 letech nastal ten velký okamžik. Objednal jsem kolo, kolo došlo, já ho vypakoval, nastavil a seřídil, nafoukl, promazal a vokecal. A tak žena mohla vyjet. To já na to už, slušně řečeno, seju. To už nemám zapotřebí.

Ani ten bazén, kde jsem kdysi tak exceloval, nemám zapotřebí.

Seju na to. Vždycky brzo ráno o víkendu tam ženu zavezu, vezmu si s sebou tablet a zatímco ona plave a obluzuje gentlemany, tak já po Internetu obluzuji svou věrnou čtenářskou obec. No, na té Krétě ale do vody snad vlezu. Za ty peníze?

A jaké je finále? Myšlenka, že budu ve vltavské letní restauraci U Škváry sedět, popíjet pivko a žena bude kolem mě, sem a tam, elegantně jezdit na kole, padla. Dnes mi přivezou dospělou koloběžku, abych na ní jezdil.

Má ovšem jedinou vadu. Není živá a nemá ji. Je celá z kovu, plechu, gumy a jiných, celkem nevlídných materiálů. Tak, to jsem tedy velmi zvědav, co s ní budu dělat. Ale, když na ní uměl i Hurvínek, tak já to zmáknu taky.

Autor: Jiří Hermánek | středa 19.4.2017 10:15 | karma článku: 16,46 | přečteno: 624x
  • Další články autora

Jiří Hermánek

Mé milované plynové autíčko má dnes 18. narozeníčko a dostalo papáníčko

Já osobně si myslím, že dva chlapi se lépe shodnou na ženský, než na autě. Má to více důvodů, ale ten hlavní jen, že ji má a nikdo předem neví, co ho vlastně čeká. A když to klapne, tak se mu kamarádi diví.

29.11.2017 v 13:41 | Karma: 7,80 | Přečteno: 503x | Diskuse| Společnost

Jiří Hermánek

Všechny ty dívky a ženy, co jsem s nimi nespal...

Námět na tento článek mě napadl v hostinci U Lenina (Lenin je vJečný). Kamarád Mirek se zpozdil, protože si v hlavě špatně srovnal hodiny. Místo příchod 12:30 si nastavil odchod ve 12:30.

21.11.2017 v 15:44 | Karma: 8,28 | Přečteno: 435x | Diskuse| Společnost

Jiří Hermánek

Kameňáci a Paul Viti. Tak různí a přece stejní - čistokrevná sranda

Dostal jsem do nevůle lidí, kteří se domnívají, že film má jakýsi vyšší smysl. Někdy, občas. Film ale je prostředkem k pobavení národa a k vydělávání peněz. Ničím jiným film není. A občas také může být propagandisticky zneužit.

6.10.2017 v 11:00 | Karma: 10,54 | Přečteno: 297x | Diskuse| Společnost

Jiří Hermánek

Selhaly brzdy? Ne, selhal řidič amatér

Jako přes kopírák se čas od času objeví zpráva a často i tragédie československého a později českého autobusu v cizině. Konkrétně v cizině, v horách. Ať v Rakousku, to nejčastěji, ale i jinde. V Itálii, ve Francii a podobně.

5.8.2017 v 19:32 | Karma: 16,39 | Přečteno: 308x | Diskuse| Společnost

Jiří Hermánek

Strategická triáda prezidenta Miloše Zemana

Klasická strategická triáda jsou jaderné rakety, jaderné ponorky a strategické bombardéry. Mohu se samozřejmě i trochu mýlit a třeba by mě opravil náš NATO generál Petr Pavel, který kdysi jako člen KSČ hájil naší vlast.

1.7.2017 v 9:00 | Karma: 21,28 | Přečteno: 431x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty zavraždil ženu, tělo rozřezal do dvou kufrů

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:22

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.